Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Poezitë e shkurtit (Pjesa e dytë)


GRIGOR JOVANI

Vëndi im

Nuk është thjesht
një emër vendi.

Është gardh resh,
që hapur rri.

Ngaqë shqipet
hyjnë e dalin,

i thonë Zotat:
Shqipëri!

E pamundur...

Pretendon,
çdo gjë ta ndjejmë bashkë,
miks?

E dashur, këtu dhe orët tona
asnjëherë s’mund të jenë
fiks.

Jashtë kohës

Më flisje për verën. Më tregoje
fotografitë
me plazh.

Ndërsa unë e kisha mendjen gjetkë,
dremitja,
pak nga pak.

Ç’doje të bëja? Jashtë ishte dimër,
bubëlinte zjarri
në oxhak.

Shqiponjat

Na u shndërruan flatrat në këmbë
                                dhe mërguam,
kur nga malet munguan
kreshnikët.

Ngaqë nuk i gjetëm askund,
                                 ngado shkuam,
në kthim i gjetëm qiejt të mbyllur:
“Ju ikët...”

Kompesim

Ngaqë njerëzit u bëmë shumë,
si minjtë,

u pakësuan gjarrpërinjtë.

Ndarjet

Çdo ndarja jonë -
një vdekje e vogël.
Me ringjallje,
                       fatlumtërisht.

Të bëjmë kujdes!
Vetëm Jesunë,
nuk e gozhduan
                          gabimisht.

Udhët

Ndërtojmë dhe ndërtojmë udhë,
pafundshmërisht.

Ç’i duam? Të gjitha kanë tabelën:
“Pa rrugëdalje!”

Them të bëjmë një udhë
çmendurisht.

Mbase do na nxjerrë diku,
në gjallje.

Shpresa e fundit

- Ç’është kjo?! Thua gjithmonë
                                       fjalën e fundit.
Lëre, të lutem,Vdekjen
jashtë...

- Po qysh ta lë? Është shpresa e fundit,
të jemi, të paktën, diku
bashkë.

Bisedë familjare

Burrin e vet, kur kafenë pi,
e sjell si shembull,
vjehrra:

“Punoi një jetë nëpër galeri.
Pension ariu fitoi
nga miniera...”

Por edhe unë, ashtu si ai,
gërmoja çdo natë,
vite të tëra.

Nëse vjershat s’kushtojnë,
sa qymyri i zi,
nuk është faji im.

Punën time e bëra!

U shkrive së qeshuri

U rrëzova në rërë,
tek të ndiqja,
ndërsa trupi yt,
si fllad,
             drithërohej.

Nuk është se jam plak...

Unë i thashë,
firaunes Tokë,
               të rrotullohej?

Politikanët

Në një afishe,
në anë të rrugës,
kanë nxirë sytë e një politikani.

Është thjesht provë. Një herë tjetër,
do t’ia nxjerrin sytë.

Mend të ma mbani!

Naimi

Pas Naimit,
të pretendosh në Poezi,
ofiqe?!

Unë tërhiqem. Më mirë mushti i zi,
që nxjerrin nga gjinjtë
fuçitë bullafiqe.  

Nga dialogjet e mesnatës

- Të të them një gjë?
- Pa bërë ç’është e shkruar,
nuk dëgjoj asgjë!

Poetët

Të pasur,
nuk mund të bëhen kurrë!

Është ligj.

Dhe vetëm që e pranojnë,
ndërsa e dinë,

s’mund të konsiderohen të ligj!

Parajsa ime e vogël

Më thua:
askund nuk ekziston Parajsa!

I ke rënë Botës rreth e rrotull...

Po mirë,
ke shkuar ndonjëherë në Dropull?


(Përfunduar në:
Athinë, 26, 2, 2011)




                                                                    














                  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου