Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

“Poezitë e shkurtit”

GRIGOR JOVANI


Cikli më i ri i poezive

Tani...

Ditët
i jetoj këtu,
në Athinë.

Netëve,
bredh Shqipërinë.

Fara

Gabuam,
nuk hodhëm farë
kohën e duhur.

Nuk mbiu...

Si pluhur,
në vende të tjera,
e udhëtoi veriu.

Rrënjë lëshoi,
kur gjeti dhe
që josh.

Tjetër idil...

Do të më kujtosh,
kur mban në dorë
një trëndafil.

Bushtra

Njihja një grua në fshat: ngaqë iu dha
më shumë se një burri,
“kurvë” i thanë. E flakën të flejë
tek ahuri.

Njoh një fjalë: “Demokraci”. E përdorën
brutalisht, me miliona.
U bë bushtër. Këlyshët ia flakën
rrugëve tona.

Vargje të lagura

Fajin s’ma kanë lotët.

Iu prishën qiellit
brravat dhe mendeshat:

Ra shi gjithë natën
dhe m’u lagën vjershat.

Dialog

- Po t’i përktheje vargjet e një jete
në një gjuhë të huaj,
çdo të humbisje?                          
                           Më thuaj!

Ose të merreshe më mirë
me përkthime...

- Por unë jam i pasur! Kam
shqipen time!

Dionisi

Të prisja
mbrëmjeve,
pasi shtypnim rrushin,
për të mbushur fuçitë
                   me musht.
Por të përcillte
përnatë Dionisi
dhe unë
haja veten:
                “Plak pusht!”

Ai, të paktën...

Pushoni,
së akuzuari,
o njerëz,

Judën e shkretë!

Tridhjetë aspra mori,
dorëzoi tridhjetë!

Përrallat

Sonte, e dashur,
mos më thuaj gjë,
pantoflet dhe pizhamet
më jep.
S’dua të bëj asgjë,
jam i lodhur,
si një thes bosh,
në një cep.
Dua vetëm t’i them
një përrallë,
me zë të avashtë,
shpirtit tim.
Ose të ri
të dëgjoj nga jashtë,
përrallën e erës,
gjer në agim.

Të huajt

- Ndal! Ç’je ti?
- Shqiptar!
- Lidheni! Që ta lironi,
më parë
             be të marrë:

“Fqinjit
s’do t’ia kem zili,
kullën edhe kalin...”

Në u vrafshin përsëri,
ata e kanë hallin.

Kritiku

U bë kritk. Si të mos i mjaftonte,
që ishte poet.

Duke kritikuar vjershat e të tjerëve,
harroi poezinë e vet.

Gjithmonë...

Tani,
kur zemra ime,
i qep dhe qëndis
rroba të reja
dashurisë,
do doja
të ishe këtu.

Por dashuria
vjen
dhe s’të gjen...

Doja veç të të them:
sa më pëlqen!

Fundi

Ngaqë qesh i fundit,
Djalli
qesh më mirë.

Por unë s’do ta shoh.
Do të jem i pirë.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου